zondag, januari 02, 2005

Letten op de tekenen

Vanmorgen ben ik naar de kerk geweest.
Het was erg leuk, ik voelde echt de blijdschap.
Er waren ook veel getuigenissen.

Zr. van Thiel (de vrouw van mijn voorganger) heeft ook een getuigenis.
Ze heeft een klein artikel uit de Telegraaf voorgelezen.
Het gaat om een meisje van 10 jaar (als ik het goed onthouden heb) dat honderden mensen in Thailand gered heeft.

Op 26 december 2004 zijn er veel landen zwaar getroffen door de tsunami, onder andere Thailand en Indonesiƫ (mijn geboorteland).
Dat meisje zag de tekenen van de tsunami. Ze had het van school geleerd.
Ze riep haar moeder en schreeuwde tegen de mensen dat ze weg moesten van het strand.
Een paar minuten later kwamen de hoge golven, die tsunami.

Kinderen van God hebben ook geleerd wat de tekenen van de eindtijd zijn.
Kinderen van God hebben nu ook gezien dat de tekenen duidelijker zijn geworden.
Maar hebben de kinderen van God ook gedaan net als wat het meisje gedaan heeft?
Roepen, schreeuwen, laten weten dat het heel nabij is.... de eindtijd...

Als we goed op de tekenen letten, dan kunnen we veel zielen redden.

1 opmerking:

Juff zei

Dat is ook zo, mensen willen dat niet zien ...
Meeste mensen zien dat als een grote afschuwelijke ramp.
Maar voor mij, misschien ook voor jou en voor andere kinderen van God, betekent het veel meer.
Het klinkt als een bazuin (een teken) dat de eindtijd zo nabij is.

En ja we moeten veel bidden...