zondag, januari 02, 2005

Nieuw jaar

Gisterochtend zat ik even te denken aan de komende 12 maanden van dit jaar.
Ja, 12 maanden zijn niet weinig, maar het zal snel voorbij zijn.
In die 12 maanden kan er veel dingen gebeuren, die voor mij nog een raadsel zijn.
Wat zal dit jaar gebeuren?
Zullen mijn familie en ik gezond blijven?
Studeer ik dit jaar af?
Zal ik snel een werk kan vinden?
Hoe is het met de liefde? Kom ik dit jaar de ware tegen? :-)
Zoveel vragen...

Maar ik heb geen voornemens. Dat is mijn gewoonte niet...
Als ik iets goeds wil doen, dan hoeft dat niet alleen in het nieuwjaar te gebeuren, toch?
Elk moment kan een goed moment zijn om iets goeds te doen.

Dus ik ben helemaal begonnen met een blanco.
Ik laat het los, anders kan ik ook niet slapen, als ik te veel aan de toekomst denk.
Maar ik zal ook niet zomaar los laten.
Ik laat het los in Zijn handen, in de handen van de Heer...
Wat er ook gebeuren zal, weet ik maar één ding zeker....
Ik ben veilig in Zijn handen.

Geen opmerkingen: