donderdag, april 07, 2005

Oude vrienden

Een week geleden heb ik mijn oude vrienden gezien.
We hebben samen geluncht in een restaurant dat heet "Platinum"
Na het eten hebben we een paar foto's gemaakt.
De foto's kun je hieronder zien.

Ze zijn allemaal mijn vrienden van de middelbare school.
Mijn middelbare school tijd was dus bijna 6 jaar geleden.
Binnen 6 jaar zijn er echt veel dingen gebeurd.
Al mijn vrienden die op de foto staan, zijn niet meer studenten.
Ze werken al ongeveer 1,5 - 2 jaar.
Al die meisjes zijn onderwijzeressen op verschillende middelbare scholen in Jakarta, ongelofelijk!
De jongens zijn afgestudeerd als electro technicus en chemistry technicus (sorry, ik weet niet hoe ik dit moet schrijven in het Nederlands).

En nog een beetje informatie, ze hebben allemaal een vriend of vriendin.
Ik ben de enige die nog geen vriend heb....aarrrggghhh!!!! *cry*


1 opmerking:

Anoniem zei

HI, Lia
Leuk jouw webloggie!!! Te gek dat je je vrienden weer ziet, je zal hun wel gemist hebben!! Leuk clubje en By the way.....die vriend komt er echt wel hoor...je bent veelste leuk en men ziet je heus wel staan hoor....hahahahahah
Trouwens dan kan je niet meer reizen hahahahahah!!!!dan moet je rekening houden met......

Groetjesssss Marga