donderdag, april 07, 2005

Wil je mijn werkplek zien?

Het is echt lang geleden dat ik het laatste bericht heb geschreven.
Maar ik ben er nu weer...

Op dit moment ben ik nog steeds in Indonesiƫ voor mijn afstudeerproject.
De tijd gaat erg snel. Ik ben nu al 6 weken in Jakarta en heb 5 weken gewerkt.
Voor diegene die nog niet weet...ik werk nu op het Erasmus Taalcentrum in Jakarta.
Het Erasmus Taalcentrum is het grootste Nederlandse taalschool in Jakarta.
Het gebouw ligt naast de Nederlandse ambassade in Jakarta, Indonesiƫ.

Voor mijn afstudeerproject moet ik de website van het Erasmus Taalcentrum verbeteren en uitbreiden.
Het adres van de website is
www.erastaal.or.id
Ik wil graag laten zien hoever ik gekomen ben met de nieuwe website, maar ik denk...ik hou nu even voor mijzelf. Het wordt straks niet meer spannend als je al weet hoe de nieuwe website er uit zal zien, toch?

Nou ik post nu een paar foto's van mijn werkplek....
Tot volgende keer!!



Geen opmerkingen: