woensdag, januari 11, 2006

First day @ work

Maandag 9 januari 2006, ben ik begonnen met mijn werk in Jakarta.
Ik kwam om kwart over 7 in de ochtend, maar ik had weinig te doen op die dag.
Eerst moest ik naar de bedrijfsarts om mijn gezondheid te controleren,
daarna ging ik naar een rontgen lab. voor mijn longen controle.

Toen ik terug naar mijn tafel, zag ik pas hoe mijn PC eruit zit...HEEEELL OUD DING!
Blijkbaar is het toch Penitum 4 2.8 Ghz maar met weinig memory, 112 Mb RAM.
Okay, laat maar, dacht ik...als ik met Macromedia of Adobe moet werken, zal ik een andere memory vragen van mijn baas.

Later ging ik ook internetten...Ik wilde mijn e-mail lezen @Yahoo.
Helaas kan ik niet, ik kreeg altijd dezelfde melding TIMED OUT!
Okay, nu Hotmail...ook hetzelfde...
Hmm...hoe zit het met MSN messenger?
Ohw de PC heeft maar Windows messenger, ook goed, ik ging proberen.
En weet je wat voor melding kreeg ik? VIRUS FOUND......oh nooooooooo!!!

Hopeloos, ging ik mijn baas zoeken...maar hij was er niet
Op die dag was hij vrij...
Heel duidelijk dat ik op mijn eerste werkdag niks te doen had.
Het was pas om 1 uur in de middag, maar mag ik toch naar huis?
Hahahahaha.....
Einde van mijn eerste werkdag!

Een kwartier later....




Ik was in een mall!!!!! Hehehehe...
Ik ging naar een internet cafe om mijn Yahoo mail te openen...
Eindelijk kan ik mijn e-mails lezen...
En toen ging ik ook nieuwe schoenen kopen...lekker winkelen!! Hoeraaa!!!

Geen opmerkingen: