donderdag, januari 12, 2006

Second day @ work still messy

Officieel moet ik om half acht beginnen met mijn werk.
In werkelijkheid ben ik vandaag pas om half negen begonnen.
Hoe kan
dat?

Ik kwam vanochtend...ik heb de knop van mijn PC gedrukt om de PC aan te zetten.
Vreemd...hij deed niet...
Nog een keer...hij deed nog niet...
Ik ging kijken naar de kabel of alles goed zit.
Het is niet te geloven...de kabel zit helemaal los!
Wie heeft dat gedaan weet ik dus niet. Eindelijk deed de PC wel.

I.p.v Windows XP zag ik Fedora Core op het scherm.
Ik snapte het helemaal niet.
Ik vroeg aan mijn collega, wat moet ik doen als ik naar XP wil?
Hij zei niets....
Ik vroeg, "Heb je het druk of zo?"
Eindelijk zei hij iets, "Eigenlijk wel..."
Zeg het dan!!

Ik wachtte op een andere collega en hij legde me uit wat ik alleemaal moet doen.
Toen de PC en de XP klaar stonden, was het al om half negen...hehe...
Verder heb ik ook nog niet veel gedaan...
Veel bespreking met mijn baas over e-learning projecten.

O ja, ik heb een nieuwe muis gekregen met scroll, yes!!!!
Hij is cool maar hij staat niet goed naast mijn hele oude toetstenboard hehehe...
Maar ik moet dankbaar zijn met wat ik heb, toch?

1 opmerking:

Anoniem zei

Eindelijk weer nieuwe berichtjes :-), maar wat een vreselijk nieuws van je neef. Hoop dat het snel weer beter met hem gaat.