vrijdag, januari 27, 2006

Vergeetachtig is duur

Is vergeetachtig een ziekte?
Hebben we medicijnen daarvoor?

Een paar dagen geleden ben ik in een internet cafe geweest.
Ik was bezig met mijn eerste klant die een website wil hebben.
Mijn plan was dat ik mijn ontwerpen aan hem liet zien.
Ik nam een USB mee, maar ik kon de bestanden niet openen
Dat komt omdat ik PSD bestanden in mijn USB heb i.p.v. JPG.
Het ging dus niet door en we gingen daarna naar een restaurant om te lunchen.

Toen ik thuis kwam, besefte ik pas dat ik mijn USB daar in het internet cafe heeft laten liggen :-(
De USB is van 256 MB en ik heb hem in Nederland gekocht voor 18 Euro.
Ik belde het internet cafe of ze een USB gevonden hebben, maar ze zeggen dat ze niks hebben gevonden.
Nog erger is dat dit niet voor de eerste keer dat ik mijn USB kwijt geraakt heb.
Op school (Hogeschool van Utrecht) had ik ook 1 keer een USB kwijt geraakt.
Op dat moment moest ik echt huilen, hoe slordig en dom ik ben....

Zelfs willen mijn ouders geen mooie paraplu geven voor mij
Ze weten dat ik veel paraplu's niet terug gebracht naar huis heb.
Ze hebben geen vertrouwen meer in mij :-(

Geen opmerkingen: