vrijdag, februari 24, 2006

He is calming down

Eergisteren stuurde mijn vriend mij een sms.
Hij schreef, "Vergeef mij omdat ik jou verdrietig heb gemaakt."
Maar toen schreef hij geen 'lieverd' of 'i love you' zoals hij altijd deed.
Ondanks dat hij zo raar deed, probeerde ik om gewoon te zijn.
Ik stuurde elke ochtend en avond een sms. Af en toe belde ik hem ook.
Vaak vertelde hij niet veel als ik hem belde.

In mijn mobiel heb ik zijn sms'en nog bewaard, ik heb nog 140 sms'en.
Ik stuurde zijn eigen sms terug. Zijn mooie woorden die ik elke dag ontving van hem.
Net als de zonschijn en water die mijn liefde heeft helpen groeien.
Dus ik hoop dat de sms'en ook zijn liefde kan helpen groeien.

Gisteren belde hij mij met een opening woord, "Hey lieverd..."
En aan het eide zei hij, "I love you..."
Nou, das een vooruitgang, vind ik.

Geen opmerkingen: