woensdag, februari 01, 2006

Temptation island

Je weet het programma wel, toch?
Ik heb 1 of 2 keer gezien.
Eerlijk, vind ik het programma niet zo mooi.
Als ik mag zeggen, het is een gek programma.
Tuurlijk, je hebt al een vriend of vriendin en je doet met het programma mee.
Daar kun je met andere jongen of meisje vrijen.
Je kunt later kiezen wil je bij je eigen vriend/vriendin blijven of kies je de leukste partner die je bij het programma hebt leren kennen.
Dat vind ik gek!
Je zoekt zelf de verzoeking en de verleiding.

Maar mijn verhaal is nu echt een realiteit.
Dit is mijn eigen ervaring...
Ik voel nu dat ik in the temptation island zit, ik bedoel mijn kantoor.
Wat is er met mijn kantoor?

Emm...ik heb hier een leuke jongen leren kennen ;-)
Hij zit bij andere afdeling (financien), maar zijn kamer zit naast mijn kamer
Tussen onze kamers hebben we een deur en die deur is altijd open. Dus ik kan hem altijd zien.
Af en toe loopt ie langs mijn kamer en loop ik ook langs zijn kamer.
Af en toe stopt ie bij mijn bureau om te kletsen en ik ook.
Hij ziet er ook leuk uit en heel vriendelijk.

Toen ik voor het eerst met hem kletste, vertelde ik dat ik een vriend heb.
Op een andere dag, zei ik nog een keer dat ik een vriend heb.
Natuurlijk vertelde ik niet to the point "Ik heb al een vriend" hehe...
Ik heb zo gedaan om een bescherming te bouwen maar meer voor mij zelf.
Mijn gedachten, mijn hart, mijn gevoel moeten besseffen dat ik al een vriend heb.

Vandaag is hij ook bij mij geweest, hij vroeg mijn mobielnummer.
Hij zei, "Als ik niet kan slapen of niks te doe heb, mag ik jou bellen, toch?"
Op dat moment moest hij naar een bank. Naast de bank waar hij naartoe gaat, staan er veel restaurantjes. Hij zei dat het eten daar is lekker.
Hij vroeg dus aan mij of ik iets wil bestellen voor mijn lunch.
Ik zei tegen hem, "Maar je weet toch niet wanneer je terug komt, dat kan pas om 3 uur 's middags. En ik zou al lang honger hebben."
Dus ik heb niks besteld.
Maar...ik voel zijn aandacht...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ooh Dahliani!!!

Gelukkig kan je vriend geen Nederlands lezen... ;);)

Maar hoe gaat het nu met je in Indonesiƫ? Fijn om weer eens wat goed nieuws hier te lezen :).

x Josephien & RJ