vrijdag, februari 10, 2006

Mijn website oh mijn website...

Al een paar weken kan ik niet meer naar mijn website www.dahliani.com gaan.
Ik weet niet wat het fout is gegaan met de proxy van het bedrijf waar ik werk.
Als ik het adres typ, kom ik bij een andere website terecht.

Vaak de website die ik ooit bezocht, maar af en toe ook naar een website die ik nog nooit bezocht.
Later kom ik meestal op 5 verschillende websites, dus geen nieuwe website meer. Op en neer kom ik willekeurig weer op die 5 websites.
VREEMD! :-(

Maar we kunnen nog niks doen, we hebben hier nog niemand die webserver en webmail kan beheren.
Daarnaast kan ik nog steeds niet naar Yahoo of Friendster.
Ik kan alleen naar de websites (dahliani.com, mail.yahoo.com, friendster.com) voor 07.30 uur in de ochtend.
Helaas kan ik niet eerder komen dan om 07.30 behalve op zaterdagen.
Dus ik kan mijn website bezoeken alleen op zaterdag ochtend.

Oh...wanneer is dit probleem opgelost?
Hiks hiks....

Geen opmerkingen: