woensdag, februari 15, 2006

Valentine's day

Happy Valentine's day allemaal!
Hmm...wat hebben jullie gedaan gisteren?
Did u celebrate the V's day with someone special?
I did... ;-)

Mijn vriend kwam mij ophalen op mijn werk.
We gingen samen naar..........................huis!!
Jup! Naar huis!
Gewoon lekker kletsen tot negen uur 's avonds.
We hebben samen, ook thuis, gegeten en ik heb gekookt!
Geen bijzonder eten, gewoon... als we maar geen honger hebben hehe...
En verder gewoon luierenn voor de TV.

Maar juist op die avond, bracht hij mij tot een moment om iets serieus na te denken.
Hij vroeg dat ik moet bidden, hard bidden, nog harder bidden voor onze relatie.
Wat is er met onze relatie? Dat vroeg ik ook meteen...
Niks, zei hij...
Ik zei, ik bid elke dag voor ons, maar moet ik nu voor iets specifieks bidden?

Later vertelde hij dat we, van het begin van onze relatie nog geen bevestiging van God hebben gekregen.
De bevestiging die duidelijk zegt dat we voor elkaar bestemd zijn.
Ik zie hem als de juiste persoon en hij ziet mij ook als de juiste persoon, maar is het echt zo voor God's ogen?
Een hele diepe en moeilijke vraag, vind ik.

Die avond gingen we samen bidden om die bevestiging te vragen.
We verwachten dat de bevestiging via een priester die niks over ons weten wordt doorgegeven.
Ik vroeg of we dat zeker krijgen?
Mijn vriend zei, dat staat toch in de Bijbel, als we zoeken we vinden, als we vragen we krijgen, en als we kloppen de deur zal geopend worden.

Eerlijk vind ik het heel zwaar, te zwaar voor mij en ik ging huilen...
Ik kan me niet voorstellen als God zegt NEE want ik ben er nog niet klaar voor...

1 opmerking:

Anoniem zei

hi lieve Koningskind....
Ja, dat is een moeilijke vraag hé...en die is niet altijd meteen te beantwoorden. Vaak zie je ook pas later dat je voor elkaar bestemd ben.Bij mij was het zo....het was uit (hihihihi, ja hoor)en ik zei tegen God...als hij echt voor mij is brengt u hem terug en anders neemt u hem weg...(wegblijven) en meteen na een uurtje belde hij op...hahahaha en toen was het nog niet meteen aan, maar kort daarna wel en sindsdien zijn we al 25 jaar bij elkaar. Hipe hiep hoeraaaa!! Je zal antwoord krijgen!! Succes!!
groetjess Kuifje (mar...)